söndag 18 juli 2010

Titta hit. musiken flödar i mina ådror

nu ska jag minsann musiktipsa! & dagens urval är stort faktiskt, har ju samlat på mig en hel del på sistone nu när jag knappt har haft en datortid i världen. Well, ändring! Jag har ju semester! (ni kommer troligen få höra det ett x antal gånger ja).
Som sagt har jag slutat med det där att ge er låten direkt från Youtube. Så för er del får det bli copy - paste till spotify/iTunes/youtube... whatever!

Kato - Turn The Lights Off (en riktig partydänga)
Gyptian - Hold You (kan vara en av sommarens skönaste låtar, faktiskt)
Adiam Dymott - Today I Was A Downer (lite emo, men skön)
Vampire Weekend - A-Punk (mmmmmmh)
Deportees - Under The Pavement (riktigt jäkla skön låt minsann, alla borde hört den?)
CEO - Come With Me (för tillfället min favoritlåt, tänk er en varm sommardag i cabben.. åh)
The Drums - Best Friend (skönt sound med ganska djup & dum text...)
Bedroom Eyes - Hand-In-Hand Grenade (störtnice text)
Kylie Minogue - All The Lovers (den är faktiskt rätt skön, i alla fall soundet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar