söndag 4 juli 2010

Jag kan inte mer än att älska mina kompisar. Speciellt Anki

Så här kan sms se ut i min inkorg en vanlig lördagkväll:

Hahah hoppas du har kul sexi ; ) jag är lite sur vi blev serverade dålig mat : ( sitter på stranden nu ska bada näck kanske också flasha busken! Puss på dig. Ps jag ska ha sex med dagotto ds

Haha ; ) blev inget badande : ( känner att min buske ej passade on bland alla snygga, smärta och bruna fittor hihi. Ska till stranden imorgon innan min match ska du med och visa brösten? Smek på dig kan medela att mobilen är helt sönder nu : ( så försök aldrig Stoppa in den på olägliga hål på kroppen.. Mobilen går på strejk då! Smek på er (vattenmelon)


HAHAHAHAHA kan ni fatta att jag höll på att dö av skratt igår? Detta är fasen inte mänskliga mess & en mobil borde inte acceptera sånt här! hahah. Men jag älskar Ankica ändå, även om hon gör detta om & om igen. Sluta aldrig förvåna er över min bästa vän : ) hon är helt underbar!
Nu ska jag minsann sova! Har fasen skruvat ihop nya altanmöbler & en massa! Ska se film & drömma mig bort! Hörs imorgon : ) GodnattMin älskade Vattenmelon

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHHAHHA
    jag kan nog erkänna, ja är fan inte normal
    men bra att du gillar mig ändån ;) hihihi
    Gillar dig iallafall, så det räcker &blir över!
    men du måste erkänna att det var ganska trevliga sms!
    ps. dumma jonathan :( ds.

    SvaraRadera