lördag 17 juli 2010

Tung dag, långt inlägg, semester är nice

Tja! Har bara legat & degat hela dagen idag, ingen blogglust alls. Men lite så : )
Tog 18.27 tåget in till Kalmar igår med Anki, satte oss i sofforna på Krögers & tog oss en kall dricka. Mycket skönt. Sen kom Madde & Joel cyklandes, så fick sällskap av dem, himlans trevligt måste jag erkänna. Satt & pratade om allt, gamla bråk, gamla fester, gamla ex, sex, allt mellan himmel & jord verkligen : ) haha! Sen så satt tydligen Sjö jämte oss, så pratade gamla Vita Sand minnen med honom också ; ) haha! Underbart. Vi kom även fram till att vi skulle samla ihop gänget igen! Awesome, sen var det typ en 29åring som raggade på mig & Madde i baren... hmm. Men det räckte med att säga Vallen, så gick han. Sen när Anki skulle köpa käk på hemvägen så var det en gubbe (38åring) som raggade på mig.. tyckte att mitt namn var sexigt & att vi skulle umågs? för han var från Nybro? Nej USCH, blev mess direkt till Niklas : ) då kändes det bättre. Dessutom var det två killar som var fashinerade av Jonathans polisonger, så de gick fram & frågade om de fick ta på dom? Hahah. lol. Sen åkte vi hemåt, svängde förbi Eriksmåla & hämtade upp mamma & pappa som var på snöret ; ) haha Anki fick även en go pratstund med min mormor ; ) haha! Så sött. Därefter blev det sängen, efter väldigt heta diskussioner i bilen med mamma & pappa! Hahahah, stackars Anki. Men hon fick prata om Wasen & nudister i alla fall.

& tydligen så har det åskat som fan i natt/morgonen? HAHAH. Att jag inte vaknade? Jag låg ute på madrass i köket? det var inga persienner nerdragna? & jag är livrädd för åska? Jisses. Är sjukt glad att jag sover så pass djupt som jag gör!

Ikväll blir det till att hyra film & mysa med Anki faktiskt : ) ska bli härligt! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar