torsdag 8 juli 2010

Mys vid en solnedgång på en klippa

Ja struntar i att be om förlåtelse : P haha. jobbade & monterade hela dagen, huuuur kul som helst : ) jag har hittat mitt kall ; ) haha nej men nästan. Sen så typ tio i fem så åkte mamma & jag på möte, efter tio min kom Niklas & hämtade upp mig : ) åkte till ICA & handlade redbull | : sen åkte vi ut till Hallarna, satt där på klipp/kullen i solnedgången : ) hur mysigt som helst. Sen kände vi lite på vattnet & så! Nästa gång ska vi minsann bada med ett gäng! : ) nice.
Vid typ nio körde han mig till Anki där Amanda också var : ) satt & snackade med dem om bion, helgen osv.. sen kvart i tio hämtade pappa mig : ) tänkte det kunde vara smart att somna tidigt(are) någon kväll! haha. Så nu ska jag ta några chips & sova gott som fan! synd bara att det dröjer ett tag nu.. men kanske utgång imorgon? : D awesome, Götet var lite för dyrt för impuls kom vi på! : ) TACK FÖR MIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar