lördag 10 juli 2010

Impulsutgång i Kalmar

God morgon Sverige!
Vaknade för 45 min sen. Rätt skönt faktiskt. Blev ju lite impulser igår med som alltid. Vad hände med att stanna hemma? Vad hände med att vila upp sig? Vad hände med uttrycket chilla? Ja säg det. För de finns tydligen inte i min värld längre : (
Som sagt, mamma & jag var & små shoppade i Emmaboda, lite parfymer till pappa&jonathan samt present till min moster, sen så fick jag minsann en parfym (fizzzzzzzzzzy) & 2 små rosetter : ) tacktacktack. Fick dessutom 2 klänningar, 2 ansiktsmasker, 1 nagellack & 1 armband från mamma igår från Kalmar : ) hihi!
Anyway, kom hem typ vid 5, tog en snabbdusch & vid halv 6 var jag hos Diana. Satt & chillade & drack, sen tog vi tåget in till Kalmar halv 7. Mötte upp Rasmus, Miriam & två till. Så satt på Krögers ett bra tag : ) det var mysigt! Kall öl var verkligen skitgott i värmen. mmmh. Träffade även på gullisarna Amanda & Sandra : )
Därefter gick vi vidare till KM men var helt dött, & vid elva hämtade Johans bror oss. Åkte hem & hämtade dricka sen vidare till Mattias på fest. Det var nice, förutom att min kropp sa emot, att stiga upp 05.15 & hålla igång, det pallade tydligen inte den. Så blev hemgång runt 1 för min del.
Lägger strax upp bilderna! Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar