fredag 23 juli 2010

En någorlunda uppdatering i alla fall

Hallå där ute!
Jag är som typ vanligt, sjukt seg idag med. Orkade inte vänta på niklas igår så vandrade ner till Dianas place. Fy i helvete vad varmt det var : S inte klokt. Sen gå i alla trappor. puh.
Efter att ha suttit på taket med didde lite så gick jag & diana vidare till förfesten hos oskar. var härlig stämning & allmänt nice : ) runt halv 12 gick vi bort mot cassa. mötte på mina kusiner så hade massa talk med marie & en massa : ) trots den jävla värmen & allt folk så blev det lite dricka samt dans. Det var nice. Men runt halv 2 gav jag upp, & som tur väl var så skjutsade martin hem mig : ) & det tackar jag gudarna för. haha. nästan. blev lite fyllekäk sen så somnade jag vid 5... vaknade vid 7... låg & kollade på tv lite. sen lyckades jag somna om till elva.
För tillfället så ligger jag & kollar ut vad jag ska beställa på Tyras hemsida. Såg att det var lönedagsrabatt där idag så tänkte passa på. det är ju vissa saker som är rätt festliga : ) menmen!
För övrigt så ska jag nog ta det lugnt i helgen : ) känns som om det behövs, niklas drar ändå till london så.. : ( fast på söndag åker jag upp till Göteborg : ) ska bli sjukt nice, vet inte om jag kommer hem måndag eller tisdag. Men direkt efter där så är det ju festival & alltså fest : ) underbart!
Nu måste jag ringa mamma samt hämta min internetdosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar