lördag 10 juli 2010

Holiday oh holiday the best time of the year

Hej! Nu har faktiskt mina fina vänner dragit sig hemåt, den ena hade jobbat & solat hela dagen, den andra hade varit & stekt på en fotbollsmatch i söderåkra & den sista skulle vara nattchaffis. Stackarna. Haha. Själv är jag as pigg & på super humör, är väl fortfarande lite arg på en viss person men vad gör det när livet leker : ) kvällen då, hur var den? Jo tackar som frågar. Den var as mysigt, maten blev skit god & allt var allmänt nice. Detta måååste göras om, så fler kan vara med också : / synd att jag fick neka Mattias & "snyggning i röd tröja" eftersom de andra drog nu : / en annan gång! Skulle kolla på Hajen på 4an nu, men vår parabol har gått sönder? WTF?
Så ligger & kollar på Mean Girls, haha jag, anna, anki & diddi @ gymnasiet? ; ) vem vet. Nej men hahaha. Är asvarm & ändå är fläkten på samt att jag ligger bara i ett lakan, GALET. Fattar inte vad Sverige ska hålla på med? Okej att det är fint väder, men detta är för mycket. Idag hade det varit varmast i Emmaboda & Nybro i hela Sverige? sick. Men god natt på er era myggor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar