lördag 24 juli 2010

Heheheheh hår i avloppet

ehehehe mayday mayday!!!!
skulle dåva slinga mitt lilla stackars hår på huvudet. sagt & gjort. men. snyft historian börjar här... nu var det ju så att den färgen var på tok för stark så mitt hår gick av : | hehe ja nu är det inte så farligt som det låter : ) haha som tur väl är. Men typ det som skulle vara blonda slingor, det fastnade inte riktigt på mitt huvud. eller vissa delar gjorde. så jag tappar lite hår ; ) men visst, som sagt, det som är kvar, det är finfint. ser fresh ut (om man inte tittar nära) & så är det sådär guldaktigt, så tack & lov så slipper jag färga över mitt stackars lilla hår som knappt existerar längre : ) göttans. nu ska jag packaaaaaa min resväska. för imorgon far jag iväg på äventyr & kommer hem på onsdag! härligt. bara det att då börjar rassle , & diddi dissar lite : ( snyft.
Men nu upptäckte jag scrubs på 3an, gotta go!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar