torsdag 22 juli 2010

Idag vill jag dra täcket över huvudet

Hallå! Fan va seg jag är idag. Pallar verkligen ingenting. Vill bara dra täcket över huvudet... men det går ju inte direkt. För om en stund (tror jag) kommer farmor&farfar & så ska jag hjälpa dem med korten. Sen efter det drar jag till Kalmar igen. Funderar på att dra ut ikväll, fast på Cassa här i Emmaboda. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Tror jag lär vara helt död efter Kalmar.
Sitter i alla fall här med Julia, hon spelar tv-spel & jag halvsover i soffan. Ska hoppa in i duschen & fräscha upp mig.
Gårdagen då? Jo den var fin, satt på altanen & myste med girlsen. Sen tog vi 22.22 tåget in till Kalmar, alla halvtrötta. Drog till Vallen direkt. Fick oss ett bord & vattenpipa också! Träffa på mycket trevligt folk, härligt! Speciellt Bella : ) gud vad jag har saknat dig. Men detta ska vi ta igen : D det bestämdes igår ; ) sedan så var det ah, en hel del annat. Men palla.
Kan bara säga att Anki gjorde en liten dummis grej, hon får skylla sig själv om det ***** men snyggt blev det, & gratis var det ; ) mmh. Love it.
Nu måste jag verkligen duscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar