måndag 5 juli 2010

En liten lista såhär på kvällskvisten

Senaste

Låt du hörde: Allting kommer bli bra - med Den svenska björnstammen.

Film du såg: The new guy.

Mat du åt: Kycklingwook & pasta.

Kram: Amanda.

Puss: Min myse : )

Känslan: Sprallig & glad.

Resa: Hmm, Kroatien?

Glädje: Min fläkt, morgondagen & mysis : )

Dröm: Har typ slutat drömma : o hallå...

Person du träffade: Madde.

Personen du pratade i telefon med: Jonathan.

Personen du fick sms av: Myse : )

Gången du åt 7-eleven korv: I Stockholm förra vintern, tror jag.

Gången du var utomhus: Nyss?

Gången hela din familj åt middag tillsammans: I helgen tror jag.

Saken du köpte: Kommer inte ihåg, men mamma gav mig massa saker igår.

Allmänt

Ska bli skoj: Att få gå på festivaler : D gärna åka utomlands & sedan sluta jobba lite ; )

Ska inte bli skoj att: Fortsätta jobba när det är så rysligt varmt ute : (

Sparar till: Ingenting egentligen, men typ till resor & andra festligheter.

Pålägg som gäller: Skinka eller kalkon.

Önskar att jag var bättre på: Att äga ännu mer på utekvällar? nej jag vetifan. Dansa kanske?

Dagens dryck: Is te peach.

Vad saknar du: Min mysis : )

Tre band/artister: Oskar Linnros, Johnossi & Joshua Radin.

Vad har du gjort idag: Jobbat, svettats, umgåtts med kompisar, suttit i solen & pratat, promenerat.

Brukar du svära mycket: Olyckligtvis, ja.

Hur tidigt stiger du upp: 05.15.

På helgerna: Så sent jag kan.

Vad ska du göra ikväll: Sova : ) & duscha förstås.

Hur många timmar sover du per natt: Mellan 7-8h.

Vem är snyggast i världen: Inte Anki i alla fall : ) nej men Oskar Linnros, helt klart.

Vad är det för veckodag: Måndag, suck.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Hmm, inte allt för mycket? minnen hann ikapp men blev endel bra festivaler & umgängen i think.

Favoritplagg i garderoben just nu: Klänningarna.

Längd: 159-60 cm.

Vikt: Hemligt : ) men bra!

Byter gärna garderob med: Någon cool brud, typ... hon i Gina reklamen ; ) hon verkar ju ha fett mycket kläder.... haha not.

Byxa eller kjol: Byxa... om det är tights.

Mitt rum kan beskrivas som: Litet, somrigt, mysigt & varmt.

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, glad & förväntansfull.

Jag tränar: Ingenting, lite promenader då & då bara.

Jag ville bli när jag var liten: Affärsbiträde? tror jag. Men vem gillade inte att leka affär? nej men frisör brann jag för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar