måndag 26 juli 2010

Gokväll alla internetanvändare hälsar jag från Götet

Hej på er där hemma : )
Nu sitter jag på en camping, eller camping & camping det är en ställplats som det kallas. Den finns i alla fall ovanför lisebergscampingen. Det är sjukt nice här.
Inatt sov vi på en IKEA parkering, haha. Men det var skönt. Var dock lite krasslig idag när jag vaknade, hostan sitter kvar & halsen bränner lite. Men vad gör det när man är i Götet? NADA
Idag åkte vi först till David & hälsade på honom & Freja. Sen så åkte vi till hamnen typ & så sprang Henke & jag iväg till Nordstan & shoppade galet mycket. Jag kunde knappt gå sen. In ut in ut hela tiden. &det resulterade i 3000:- fattigare : ( se där se där. Men jag ÄLSKAR allt jag har köpt. Helt ofattbart vackra grejer ; ) woho! Anki kommer bli avis (a) hehehe.
Sen tog vi lite turistkort också ; ) & jag fick minsann käka sushi, Henke satte jag på Paprika ; ) hehe Men det har i alla fall varit en sjukt bra dag! Mycket fint väder också, så jäääävla varmt bara. Puh.
Imorgon ska vi gå ner till campingen & sedan sätta oss på en spårvagn till Liseberg sedan så spenderar vi hela dagen där : ) undebart! hoppas jag åtminstone mår lite bättre då. Hihi. Så japp! Nu ska vi grilla lite korvisar, grannarna bjöd in oss på middag.... nej tack. han var blåneger : | typ fransk sådan. Hihihi. CHEEERS'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar