tisdag 27 juli 2010

Welcome to Liseberg

haha hej eller.
har tillbringat hela dagen på liseberg. gjorde oss i ordning här i husbilen, sedan så gick vi ner till campingen för att köpa spårvagnsbiljett samt åkpass. sen så gick vi ner till spårvagnen & sedan in till liseberg. var sjuuuukt mycket folk. men stod bara i 30min i kö. sen så var det typ alltid 40-50min väntetid vid varje attraktion. men det gjorde inget, fast det blev lite jobbigt i hälarna & benen på slutet. menmen. david kom också så då blev det flumride & kolorado. haha fan så blöt jag blev. fick sitta längst fram, kortet blev bra i alla fall... ser bara mitt huvud & halva texten på min tröja där det står "kill you". stabilt.
käkade gjorde vi också... men. stod 50min i stillastående kö : | hemskt.
körde racet sen sista timmarna, & det var gött. Sen trängdes vi på spårvagnen tillbaka, FYFAN. usch. hade typ suuuuuper tjockisar bakom mig : ( det hade du gillat Anki??
nu har vi suttit ute & ätit lite kvällsmat, ska troligen sova nu, ska bara föra över bilderna & så. sen är jag d.e.a.d. hehe. hoppas ni har det bra där ute i alla fall! Imorgon blir det fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar