lördag 10 oktober 2009

Do do do your dirty words

Åh, dagen börjar lida mot sitt slut för min del (den börjar för alla andra)
Som sagt, det blir ingen fest denna helgen. Egentligen vill jag, men orkar inte! Det är fotbollen som alla pratar om typ ett tag. Får se om jag kollar. Det är ju kul, men kan bli lite drygt också : ) hihi. Har i alla fall nyss lagat mat till min stora familj, haha. Det blev kryddad kycklinggryta med ris. Mums fillibabba. Kollar på någon knasig film på TV400 också. Får ta & kolla runt lite på vad man kan se ikväll (förutom fotbollen dåva). Orkade inte dra till Emilia där det var sällskapskväll(?) sen fick jag ett bud på att dra till Olivia, men hon hade besök nu så vetifan. Vill ut & testa min nya jacka ; ) men jag orkar inte gå en runda. Haha. Fan va jobbigt allting blev nu då.
Anyway, hoppas alla ni där ut som läser & inte läser detta får en bra kväll!
Kisses & hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar