söndag 11 oktober 2009

Fingerkex ftw

Har varit superdålig på att uppdatera idag : / tyvärr, men det har varit ganska dött hos mig! Har liksom inte gjort något vettigt alls, aa förutom att skriva en A4:a till läxan imorn (Y) kollade på män som hatar kvinnor, men jag är inte klar än, för jag var tvungen att sticka & handla sen så började ju allting på Tv. Hehe. Är verkligen sååå beroende av mina program! Haha. geek. Men jag ska snart kolla klart på filmen i alla fall, har typ 30min kvar. Så om typ 20min (när Priviliged är slut) så ska jag duscha & sen krypa ner i min nybäddade gooosiga säng & se klart filmen. Hihi. Med mina nyinköpta fingerkex!! fan så underbart. Heeh. Ska försök skriva lite i loggboken också! Visst låter kvällen mysig? I think so. Men trevlig kväll på er & godnatt.
Kisses and hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar