torsdag 15 oktober 2009

Bad day

Hej bloggisen : ) nu är datorn levande igen. Tacosen var väldigt god. Klarade bara att äta 1 bröd : O jag som var så sugen, synd att magen inte pallar mer.. Får äta senare ikväll ; ) hähä.
Som sagt, igår sov jag hos en viss person. Cyklade sönder hela min kropp i Emmaboda, polisen körde t.o.m efter mig : O fick cykla på alla möjligt genvägar. Hm.
Direkt efter att jag kommit fram så gick vi till affären för att handla mat. Blev bandspaghetti med baconsås - tomat&basilika sås. Gott var de. Sen kollade vi på tv & myste lite. Tog en kvällsfika - delikatoboll & jordubbste. Hoppade in i duschen lite, sen somnade vi framför "Fråga Olle Dokumentären" haha usch.
Idag blev det jobb dåva, blev lite stressigt. Kom försent men det var lugnt. Satte igång med varorna direkt, men var bara 1 vagn. Sen blev det färskvarorna & specialuppdrag på lagret ; ) fixade en massa med pepsi & max. Men Anna skar sönder en pepsiflaska : O spruta cola.
Dessutom så körde Anna på min häl med en varuvagn, så det blödde igenom strumpan. Så right nu är jag en haltande individ. Inte okej.
Nice mat i skolan, massa prat med Sanna, Julia & Sofia. Det var trevligt.
Anyway, imorgon är det fredag : D det innebär helg efter klockan 4. Men jag har inga planer alls : O är supersugen på fest. Med tanke på att Anki snackade om en ny grej ; ) haha. Det kommer bli kul. BTW. Glöm inte att kolla in "5 generationer" i Barometern, min släkt dedär. Gammelmormor, mormor, moster, kusin & kusinbarn. Riktigt fin bild : )
Nu har jag tuppaskinn, måste hämta täcket & myspysa. hihi. kisses and hugs

Vår middag : ) supergott (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar