tisdag 27 oktober 2009

Göteborg, here we come!

Hehe, nu har jag packat, faktiskt. Resten läggs ju ner imorn ; ) woho. Vad jag längtar. 2 heldagar med Anki. Underbart. Har också märkt att mitt hår börjar bli längre nu, inte långt, utan längre. Haha. Go the pills! Woho. Hoppas på att få lite slantar av min mor inatt eller imorn på morgonen också ; ) så att jag verkligen kan shoppa loss. Anyway, för er som bryr er så ser schemat ut såhär: åker 8.00- stannar i Värnamo & käka. Sen framme efter lunch typ. Checka in, göra sig i ordning & sen Nordstan+stan. Mh. Gå där tills de stänger, kanske upp på hotellet & lämna kassarna om de behövs ; ) sen till pressbyrån & köpa mums till kvällen. Sen ut & käka förmodligen.
På torsdag blir det hotellfrukost med Anki, sen Nordstan igen i några timmar ; ) åker därifrån efter lunch & direkt ut till Kungsbacka, free port. Kolla i alla märkesbutiker osv. Sen hemfärd : ) i think it's gonna be awesome. Om inte Anki är arg... men har med mig en present till henne : ) som hon vet om. Hihi. Puss : )
Nu ska jag chilla & packa lite. Godnatt kisses and hugs.
Hehe detta är kul, har ändrat mitt café, byggt ut lite oså. Sen har jag faktiskt 18st grannar, 43,803:- ,7163 poäng, level 13 & 80.0 gillningar. Hahaha. Detta är faktiskt kul att skriva om. Printade dessutom när min älskade var & åt LASSE <3 MMMH. ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar