lördag 17 oktober 2009

Godmorgon

Morning people : ) jag vaknade för en timme sen, & nyss slängde jag i mig en frukost bestående av ägg : ) mums! hihi. Somnade tidigt igår, det var ganska skönt faktiskt. Men haha, det känns som om jag är livlös, samma mönster in & ut varje helg nu för tiden ju. Lite tråkigt när det aldrig händer något. Men snart är det Halloween : ) men får se hur det blir där...
Idag har jag inte allt för mycket planerat, ska göra lite här på bloggen. Ska fixa mer med "etiketterna" som vissa av er kanske har sett (&andra inte). Sen ska jag duscha & köra hela köret för mitt hår, inpackning, nya shampoo&balsam testet & sen mina sprayprodukter från Ica. Awesome. Hihi. Ska kanske fixa en liten ny design i rummet också, hm. Kanske visar senare. Höhö. Ville åka till stan idag, men ah. Pappa&bror tvättar husvagnen & mor är i Kalmar med sina systrar. Fast var där förra helgen + att jag hoppas på att mor köper hem något till mig. Hihi (a).
Nehe, ska fixa lite nu då! Ha en skön dag så länge! Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar