fredag 23 oktober 2009

Inflyttningsfest

Hej allihopa : )
Snabb dag! Jobbet på ICA gick galant. Satt i kassan för det mesta, gick skitbra & var askul. Faktiskt. Jag som typ var "rädd" för kassan innan (A) hehe. Anyway, varorna kom tidigare så hann med lite innan lunch, det va gött. Hehe. Sen va det bara en massa varor oså. Träffade Johan på ICA också, tror att jag drar mig dit ikväll : ) inflyttningsfest you know. Kommer va skitmycket folk där : O heh? nä men vi får se, kom nyss hem från "Get Dressed" inhandlade 2tights & sen en träningsoverall, men ska bara använda jackan, hah. Måste fixa mig & sen kommer Anki tror jag. Drar oss vidare till Frida där Josse, Maria & Emilia kommer att vara : ) Sen blir det Johan minsann. Trevlig kväll på er! kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar