måndag 26 oktober 2009

Cry baby <3

Nu ska jag bege mig ut för en kort promenad. En liten en bara. Är egentligen för trött & allt. Men har så tråkigt : ( men när jag kommer tillbaka igen så ska jag minsann ta lite glass ; ) violglass! MMMH. Ska ha internet-möte med Anna nu ikväll också. Men vet inte när.. lite knepigt. Men hoppas i alla fall på att Jonathan är lite snäll idag & vill se "Cry Baby" wiihhiimiwihimmm ggaaaahmahahawiiiie säger jag om den filmen... ni som aldrig sett den. Fyfan, ni går miste om något. Johnny Depp är den snyggaste varelsen jag skådat, kan inte fatta hur snygg han är i den.. *dreggel* mmh : ) vill se nuuuu. Kommer ni ihåg Anna & Madde ; ) haha. Vi hade typ Cry Baby maraton i en hel helg i åttan hemma hos Anna, har inte sett den sen dess. Cry på det. Nehe ; ) ut nu, här kan jag inte ligga. Kisses and hugs


Hubba-hubba!! ; ) visst är han snygg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar