torsdag 29 oktober 2009

Göteborg (L)

Nu är jag hemma igen : ) eller kom hem för en timme sen. Resan har varit skitbra, så jäkla nice : D är supernöjd verkligen.
Börjar med nice bilfärd. Käkade frulle i Värnamo, & det var nice. Hehe. Var framme på hotellet vid 12, halv 1 typ. Sen så checkade vi in & sen drog vi direkt & käkade. Pappa & jag tog favoriten, Sushi. Mums som fan. Jag bjöd pappa på det : ) lite snäll sådär. Sen fick Anki köpa med sig en sallad upp på rummet, sen fixade vi oss. Drog ut på Nordstan & stan & allting : ) var klara vid 18 typ. Var amazing. Drog ut med pappa, åt på Murveln : ) mmmh. Sen gick Anki & jag & handlade på Hemköp, träffade snygga engelsmän. Fett nice. Hehe. Drog upp & mös på rummet. Hade världens energi. Haha.
Upp vid halv 9 idag, ner & käka frulle. Sjukt gott ; ) hehe. Sen chill & fix på rummet. Checka ut & lägga in bagaget i bagagrummet. Sen blev det shopping igen. Hittade inte så jättemycket men ah. Åt skitgod baguette på Paprika. Loved it. Pappa hämtade upp oss sen så drog vi till Kungsbacka. Chillade. Killar som stylade med sina bilar utanför oss när vi satt & vänta på pappa. Lol. Sen drog vi hemåt. Stannade i Ljungby, mötte upp Hans & sen käkade vi korv & glass ; ) hehe. Blev inte så jättemycket shopping i Göteborg, men va gör det när sällskapet var nice som fan : D hihi. Helt amazing. Tacktacktack. Detta gör vi om snart igen ; ) hehe.
Nu släpper jag en liten bildbomb. Haha. Enyoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar