måndag 19 oktober 2009

Prov

Ja, well. Dagen börjar med att min mor kommer in till mig vid typ kvart i fem (Y) hm. Sen var det dömörkt när jag gick upp vid 7. Riktigt otäckt att gå upp när det är bäcksvart ute! Ah. Åt frukost med pappa, första gången på länge. Sen var det skoldags! Heh. Dryg dag. Hade möte på morgonen, sen slappt. Började tio i tio. Alla lektioner gick bra, hade prov på arbetsmiljö & säkerhet. Gissa hur det gick? Gissa vem som inte hade häftet hemma? Ah. Blev McDonalds med tjejerna därefter & sen hem. Anna hängde med hem så vi kunde arbeta lite, & vi hann med en hel del. Skickade in planen & något annat. Gutt.
Så nu ska jag nog gå ner & äta lite kycklingsallad & bara slänga mig i soffan & glo. Blir lite "The Vampire Diaries" ikväll eftersom Victor var snäll nog & fixade några avsnitt till mig. Thanx. Men ha det så bra, & sen ska vi hälsa lycka till till min pappa som är på 1års kontroll i Stockholm :) Love you. Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar