lördag 17 oktober 2009

Party & musiktips

Woho, jag är inte livlös längre. Ikväll blir det f.e.s.t. Tror jag i alla fall. Men ah, det verkar som det. Vet inte riktigt hur kvällen börjar än, men vid 10-tiden blir det till att dra till Brodin där Olivia, Amanda, Brodin, Sandra & Sandy är. Sen drar vi väll till festen (som är hos Malin) vid 11 tiden skulle jag tro. Får hoppas på en bra kväll, även om jag kanske är lite halvdöd. Får se om jag orkar peppa typ. Skar liksom bort en bit på min vrist idag.. inte skönt. Det blöder fortfarande.. har väll typ haft 3plåster eller nått. Hm.
Nu ska jag nog fixa något att äta & sen kolla ut vad man kan ha på sig. Hehe. Ha en superkväll allihop nu! Kisses and hugs

Musiktips!
3oh 3 - Don't trust me
[Ingenting] - Hallelujah
you gonna love this song, you know I do.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar