fredag 30 oktober 2009

Sweet chili

Hej allihopa. Jag kom nyss hem från min tripp ute. Cyklade till Anki sen gick vi ner till Ica & handlade lite inflyttningsgrejer till Diana, typ blomma kakor & blandsaft. Gick bort mot IP. Sen hittade vi till henne : ) hade verkligen en SUPERFIN lägenhet : O avis. Den va stor som fan & sen va den så lugnande, harmonisk. Gillades verkligen : ) där ska vi minsann hänga ; ) ajja, vi åt kakor & pratade lite oså. Lyssnade på musik med tanke på att hon & Mathilda skulle på fest. Sen ringde Sanna & så gick vi till Sporthallen. Kollade på lilla Dosan : ) det gick okej för dom, eller asså de vann de 3 matcher vi såg. Sen får vi se hur den sista sluta ; ) orkade i alla fall inte stanna & se den. Fick mig ett par goda skratt av Sanna, hahha. Fan va jag saknar den tjejen.
Sitter här nu & är hungrig. Har inte ätit sen klockan 13. Suck. Får se om jag orkar ta tag i min kropp & bege mig mot köket. Måste packa. Drar ju förbövelen till Hultsfred imorgon. Det ska bli nice, hoppas jag. Om vi hittar ; ) haha. Nehe, godnatt people. Själv ska jag inte sova än på ett tag ; ) puss&kram skumbanan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar