söndag 18 oktober 2009

Gårdagens fest

Nu är jag vaken : )
Festen igår var sådär, men ah. Var sjukt mycket folk hos Malin i alla fall. Fullt överallt kändes det som. Det var kul att träffa lite gammalt folk också som man tappat kontakten med.
Okej, började kvällen hemma hos Anki som sagt, sen körde Dianas mamma oss till Brodin. Där blev det lite shots & sånt. Drog väll efter en halvtimme bort till Malin.
Kvällen slutade lite oväntat, så jag fick ringa mamma efter att jag gått halva vägen hem typ. Men var hemma runt 2 tiden, blev en macka & film. Blev ju inte så mycket dricka denna kväll ellerså. Var ganska skönt, eller är ganska skönt med tanke på att jag måste plugga idag. Hihi. Nehe nu skall jag softa lite i soffan! Kisses and hugs


Gårdagens look, ganska dålig bild jag vet. Men ni ser mitt nya hårband i alla fall.

2 kommentarer: