måndag 12 oktober 2009

Fenix

Okej, sen update! Sorry. Men har liksom bara slappat, inte tänkt på någonting. Så jäkla skönt.
Anyway, skolan gick bra idag faktiskt! Fick reda på lite resultat, & det var nice, vg, vg & vg+. Jag gillar't, hehe! Nä men sen fick vi sluta tillräckligt tidigt så att vi hann med 14.02 tåget, som sagt. Man kommer hem 14.16 då typ, tar man den vanliga tiden som vi egentligen borde åka på så är man hemma 15.30. Så det var skönt.
Anna & jag hade vårt möte idag på Fenix, jag fattar inte att vi alltid blir så smarta där! Så nu är vi på G igen med projektet. Hehe. Snart får people veta! Hehe. snart.
Nu ska jag ta & göra mig lite mat, typ toast. Sen ska jag chilllla igen, kolla på massa tv & duscha!
Have a nice day, kisses and hugs!

Massvis med arbete på fiket!

Bjuder på en ful cam-bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar