fredag 9 oktober 2009

Hård dag

Oj sorry people! Som ni kanske har märkt så har jag inte varit hemma på hela dagen.
Jobb från 8-16. Ganska okej idag, fast vi fick liksom plocka ner gallret som är framför lysrören : S skit äckligt. Vi skulle diska dom eftersom de va så dammiga. Sagt & gjort, det var äckligt. Massa spindlar & döda flugor. Euuww! Men det gick bra. Sen fick vi tvätta den diskmaskinen som vi diskade dom i, & den är inte liten. STOR som fan! Så det tog tid & det var blött. Hehe.
Sen va de pannkakor som väntade i matsalen, därefter blev det bara varuplockning. Sen kom Albin & Nicklas & hämtade mig & Anna. Blev systemet & sen vidare mot lägenheten. De fixade sig lite & sen fick vi mot Fenix. Var lite förfest där till Björn Rosenström eftersom de ska in till Växjö & se han idag!
Anyway, mötte upp Julia på stationen halv 7 typ, mötte Carin & Marie också! Sen tog jag med mig Julia till Fenix igen. Sen kom Maria, Frida & Tania. Tog oss lite mat i fiket sen blev det hemdags för mig : ) orkar inte dra ut ikväll plus att det är ju Idol ; ) haha. neerd. Nehe, nu är det Idol. Niklas Hocker <3 Trevlig kväll.

Idol-Nicklas. Ojojoj.

Anna ville ta massa roliga bilder i skolan, detta är resultaten... haha

Annas absoluta favoritbild....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar