måndag 5 oktober 2009

huuuuvudvärk

Tja! Jag har haft en ganska dålig dag. Har huuuuvudvärk & typ dör? lol. Mina armar värker som bara den, (ja smärtan har gått över till den andra armen också) sen så känns det som om allt bara trycks på i skolan. Känns som man inte hinner med någonting i den eller med den. Åh typiskt. Hade möte idag på morgonen, måste fixa en masssssa med projektet : ( fyfan.. Ägnade halva sovmorgonen till det & sen till att plugga på svenskan. Skriva klart en massa & sen fixat till OH. Men vi hade inte ens redovisning |: suck! Nämnde jag huvudvärken?
Hade chill sen, hann med 14 tåget hem med Anna & det var skönt som fan! Åkte bil med Abbe hem, orkade inte cykla :/ huvudvärken... Så nu ska jag vila innan jag börjar plugga på religions provet som är imorgon (?) suck! huuuuvudvärk. Ska lägga ifrån mig datorn nu! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar