lördag 24 oktober 2009

Nytt på bloggen

Jag springer runt & städar hela tiden. Ibland tar jag en rast på typ 1timma (A) men det förtjänar jag! Hehe. Har bara lite kvar i rummet, typ mer än halva (A) skitsamma. Kvällen är ung, med tanke på att vi ska ställa tillbaka klockan en timma inatt. så när klockan slår 12, ja, då slår vi tillbaka den så klockan bara är 11. Woho. Det är nice? Right.
Nu har Oscar hjälpt mig lite med bloggen, han guidade mig igenom lite grejer & vipps så satt det en "antal besökare" räknare på min sida ; ) så det är både öppet för er & för mig att se hur många det är. Jag tror visserligen inte att de är så många som besöker, men det är en kul grej : D right? Just nu har jag bara haft 1besökare. Suck. Men keep up the good work sweden : ) kisses and hugs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar