lördag 17 oktober 2009

Miss. Akon? Ja tack!

Åh jag ska verkligen gifta mig med Akon, VERKLIGEN.
Stort fint hus, stor jävla fjärrkontroll till ALLT, spegelvägg med tv i glaset : O tiger ute i trädgården, pool på taket, strippstång, stort jävla badrum, mums! Allt i hela hans hus är typ framtidssaker. Så sjukt snyggt. & glöm inte bilarna, LOVE IT. Killen har stil så det sjunger om det : O Kan ju säga att jag inte hade bangat på att sitta i passagerarsätet asså. & hallå, egen bensinstation |: nu får han ge sig.
Men en sak som är säkert, jag vill ha nya rolls royce phantom cabriolet 2009. *Helt klart. Ah, Akon ska bli min, eller så blir jag hans groupie. Är typ 3:e gången jag ser MTV Cribs - Akon. Blir fortfarande lika blown away. Ihi.

Akons crib.

My future car.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar