lördag 3 oktober 2009

Utgång i Karlskrona

Nu så, nu är jag fräsch igen.
Drog lite impuls till Torstens lägenhet igår för att träffa Mia & Josse. Sen kom Malin, Eve & Kraft så det blev lite presentöppning! Därefter kom Miryam ner & så hängde hon, Rasmus & Johan med till Mattias : ) Blev lite förfest där som var menat med att jag skulle dra efter. Men sen kom Marie : ) & helt plöstligt så skulle jag med till Karlskrona, haha. Så jag, Mattias, Malin, Eve, Juffie, Mia, Famme, Petter, Anna & Marie tog bussen ner! Ganska dryg bussresa, men chaffisen var rolig, hade dunderhögt på radion & så pratade han om bögar hela tiden (?) Juffie & jag hade disco på den lilla toan, haha! Vilken toa. & Petter blev glad över att han hade med sig hårspray, men när han spraya så märkte han att det var skoputs.. hehe. Vi drog in på PM först & där invigde jag & Juffie våra första krog drinkar. Blev en "fresh". Gott. Sen tog Marie & jag ett erbjudande som var dagens öl & en candyshot. Valde viol. SJUKT god. Bästa jag druckit. Var gott efter tequila racet. BLÄ. Sen drog Malin & jag & skulle käka. Köpte pommes som kostade 50:- : o men jag hade bara 28:- men vi fick en i alla fall ; ) Drog in på Piraten & så blev det drinkar direkt. Sex on the beach & rosa pantern fick det bli för lilla mig : ) hehe. Massvis med dans i alla fall & det var nice. Sjukt nice, tills jag fick världens fulast ragg på mig |: usch. Taxin kom vid 3 & vid halv 5 typ var jag hemma & nanade kudden : ) hihih.
Så tack alla för en bra utgång!


Juffie & jag i ett försök att ta en bild på en trång toa i en guppig buss!

Första drinken. haha. var tvungen. okej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar