fredag 23 oktober 2009

EHeheh

Jajaj, visst. Nu är jag hemma. REDAN? hehe ja! jag var trött, körde slut på mig själv på förfesten. Den var fet : ) tyckte jag. Mycket tevligt umgånge ; ) hehe. Sitter uppe med mamma, nyss ätit tacos. Skålar med vatten samt roast på berns. Hihi . Funderar på film, men mamma är för trött : ( lamt. Hehe. Blir nog Göteborg med Anki på onsdag! What? Ja ja, ni läste rätt ; ) bestämdes idag, typ. Kanske. Vi vet inte än. Heh. Nehe, godnatt? Laddar kanske upp de få dåliga mobilbilderna snart, eller imorn : ) hihi. Puss på er
Men får tacka Johan Speck Einerbrant för festen i alla fall : ) hihi. LATER.


Josse&Fridas försök till pose & slagsmål. HAHA:
Mina girls ; ) anki, frida & josses ständiga försök till att bli "bra" på bild. HAHA.
Avslutar med en fin bild. Hhe. Det är i alla fall Anki&Jerry!
Nu är bilderna uppe (kl.11.11 lördag) så enjoy på det lilla jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar