måndag 26 oktober 2009

Morgonshopping

Hejhopp! Nu är jag hemma från Kalmar. Skulle typ inte med från början, mamma väckte mig halv 7. Jag var i stort sett död, så sa att jag skulle stanna hemma. Somnade om, pappa kom upp vid 7 & frågade om jag skulle med, men vände mig om & sov. Sen tio över 7 kom mamma igen, & då hade jag bestämmt mig : ) hehe. Fick 15min på mig att göra mig i ordning. Åkte in, mamma lämnade blod & sen åkte vi ut till McDonalds. Åt frukostmacka & kaffe. Det var gott. Sen åkte vi till det nya Mode-huset Hansa City. Var där 10 i 10. Gick & kollade vilka butiker som fanns innan det öppnade. Men sen så. Hittade en massa grejer faktiskt, så får se hur mycket shopping det blir i Göteborg egentligen (a) hehe. Busigt. Sen vid 11 hämtade pappa upp oss & så drog vi till Kama Sushi. Fanns inget bord ledigt, eller jo, men en jävla f**** hade reserverat det till sin kompis. Höll på att lacka ur. Sen stod hon & pratade en massa skit om oss till sin kompis, mitt framför ögonen på mig&mamma : O jävla f****. & hon som serverade & så var också världens f****. Så vi tog med oss sushin & satte oss utanför på torget. Det var kallt & såg säkert tattigt ut : P men vafan, gott var det. När vi sitter där så kommer mina lärare |: Tomas & Johan, det var lite pinsamt faktiskt... Well, vi åkte hem & ah. Måste spela Café World ; ) det är nice. Har gått upp i level igen. Hehe. Såg lite igenkänningar i Kalmar också ; ) hehe. Slänger upp lite bilder på kläderna. Kisses and hugs


Dubbel nit skärp som jag letat efter i månader, Kappahl 129:-

BH, H&M 129:- egentligen men rea så 50:- (y)

Smycken från Gina Tricot. Massa öronhängen, Nitar & typ "kringel bollar" (79:-) & sen massa färgade glitter pluttar (99:-) & sen 4st ringar. (dålig bild) men det är 1kedja, 1blank vit, 1diamant & 1nitring (89:-) : D

Fransklänning från H&M 199:- lite dålig bild, men fransarna syntes inte annars : )

Mjukiströja från kill avdelningen på H&M 199:-

& sen köpte jag en vanlig svart kjol som man kan ha under tröjor, skjortor & tunikor som är lite för korta (79:-). Skitbra. Samt ett par svart tights från Gina Tricot (99:-).

2 kommentarer: