måndag 12 oktober 2009

musiktips

"du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andras tillslut..."

Med tanke på att jag nyss blev Nicklas i "Idol-quiz" på facebook så slänger jag in lite härliga musiktips som förgyller en mörk höstdag. hhih
Black Eyed Peas - I gotta feeling
riktig partydänga
Oasis - Wonderwall
jag får inte nog av låten. Seriöst, de ska lägga ner : (
Liquido - Narcotic
Troligen en av de bästa sångerna ever!
Lady Gaga - Paparazzi
Sådär skön låt man inte riktigt lyssnar på egentligen : )

När jag tänker efter, när folk har frågat mig idag om hur min dag har varit så har jag kunnat svara "bra". Alltså fan, det ordet känns rätt bra faktiskt. Vet egentligen inte varför jag säger ja! Jag menar, skolan var inte speciell. Men det kanske var umgänget, umgänget som jag har saknat. Vem vet. Hm. Kommer det förbli såhär, eller ändras det imorgon? We'll see. Jag vill i alla fall kunna komma hem varje dag & säga att min dag har varit "bra"! That's all. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar