fredag 2 oktober 2009

Törnrosa

Hehe, blev inte något inlägg alls igår! Ganska dåligt av mig faktiskt. Men jag somnade, vid kl.6 & vaknade idag på morgonen. Jag var trött & hade ont i huvudet så sömnen behövdes, & det var skönt som bara den! mmh : )
Men drar gårdagens inlägg här nu då!
Jobb hela dagen, vääääldigt drygt med tanke på att de knappt var några varor samt att vi frontade butiken superfin all the time. Så fötterna gjorde ont, väääldigt ont! Usch. Men Anna hade jag inte klarat mig utan igår : P haha. Hon dansade lite med rumpan & ah, det andra ska jag nog inte nämna. HAHA. Usch på henne ; ) Det regnade när jag skulle cykla hem... Inteokej. Men vi fick vår belöning av Mona sen jobbet för någon månad sen. 16st olika shampoo, balsam, tvål & sånt! Nice.

Söta Anna i keps ; ) "spara pengar"

Alla hårprodukter i belöning : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar