lördag 3 oktober 2009

Present

Lägger in ett litet inlägg till tror jag : )
Dagen so far har varit kalas skön! Skulle kunna ligga & slappa hur många dagar som helst. Helt sjukt. Fast då måste mina föräldrar köpa en skönare soffa : ) Skinnsoffa är inget för mig. Hehe. Men med mitt härliga täcke så funkar allt, nästan.
Mina föräldrar kom äntligen hem för typ en halvtimme sen, & de hade hela bilen full med grejer : ( åh varför var jag tvungen att gå ut igår! hähä. Nä men tror att de köpte ett skåp & ett soffbord. Så det blir nice antar jag. Dessutom fick jag en liten present : D det gillars hårt!! visar snart vad det va för något.
Min mage kurrar sönder, jag är huuuungrig. Har inte ätit någonting idag kom jag på nu (förutom lite godis) så mamma står nere & lagar varm smörgåstårta. Love på det asså. Kanske ska hjälpa henne lite?
Anyway, ska se klart på "Den galne professorn" haha den är galet rolig. Tycker så synd om honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar