söndag 25 oktober 2009

Vintertid förvirrar oss

Godmorgon : ) sov ganska länge idag, trodde jag. Hehe. Vaknade halv ett enligt min klocka, men enligt verkligheten så vaknade jag halv tolv. Var ganska skönt faktiskt, så tänk er, nu kunde klockan varit 2. Det hade ju vatt rätt lame ; ) hehe. Tittar i alla fall på Idol reprisen eftersom jag missa det i fredags.Tycker att de va rätt bra denna gång, men det var sjukt FEL att svenska folket röstade ut Nicklas : O han var&är ju skitbra. Nä nu kommer det inte bli lika roligt att se Idol. Menmen. Sitter & spelar Café World, måste fixa mina maträtter. Börjar tröttna lite på spelet. Menmen. : ) får se vad som sker idag. Måste städa klart... & just det : ) fick ett sms från hotellet i göteborg! Så nu är det bokat & klart Anki ; ) 28-29 är vi & shoppar! hihi. kisses and hugs

2 kommentarer: