söndag 25 oktober 2009

Mode huset

Nu har jag myst, haft massa ansiktsbehandlingar & kollat på Gossip Girl. Sen så kom Anki förbi en liten stund, det var nice. Pratade en massa om Göteborg & det nya Mode huset i Kalmar. Ska faktiskt dit imorn, tidigt... Mamma ska ge blod vid typ halv 9. Så vi måste åka hemifrån halv 8... suck* jag kommer dö. Men hoppas att det inte är allt för mycket folk på MODE huset. För sånt pallar inte jag , inte folk som ska trängas & att det är varmt & en massa skit. Så håll tummarna för mig att det är lite glesbefolkat där imorn ; ) ska nog titta in på IKEA också, måste ha en ny hylla.. nytt projekt. Nu ska jag städa till "Vem kan slå Filip & Fredik". Har inte städat på hela dan (a) hehe. Kisses and hugs

1 kommentar:

  1. Åh Göteborg kommer äga!
    Hf på modehuset, lovar du kommer hitta nice stuff!!
    puss pådej

    SvaraRadera