lördag 24 oktober 2009

JULMUST

Hihi hej : ) nu sitter jag med världens godaste dricka i min hand, nämligen JULMUST. I love it. Var nere & handlade med min mor, träffade min sunkiga bror & en glad Gustav. Det är okej, men julmusten vi köpte är mer än okej. Den är helt amazing. I like a lot. Kom på en sak om igår, det var rätt kul när Josse drog upp en massa om Kissie. Hah. Hon är rätt rolig hon, men sen när Josse säger: "haha ja & du issa, du bloggar ju för fan om café world, det är lite kul" hahahah. Sant. Jag bloggar om allt möjligt. Ibland vet jag inte ens själv vad jag gör. Anyway, ska kanske åka till Göteborg med Anki & pappa på onsdag-torsdag : ) skippar nog halloweenfest på fredag & drar till Hultsfred i alla fall. Är sugen på hoffmaestro. Hehe. Men i så fall måste Emilia fixa halloweenfest nån annan helg ; ) för jag har ju en kostym, dessutom är det kul att klä ut sig ju : D haha. Nehe, nu ska jag spela & dricka julmust. Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar