tisdag 20 oktober 2009

Sjukt bra dag

Ja ni, jäkla sikken bra dag det har varit! Skit bra.
Började med att vi provade studentmössor : D fan min kommer att bli skitsnygg! MMH. I like, tog Brilliant ; ) 5stjärnig. Sweet. Sen köpte jag till ett kristallchampange glass med mitt namn graverat, en tuta & sen en studentpenna som man skriver med i mössorna. Allt för bara 974:- : D är skitnöjd. Hehe. Sen så hade vi religion, var nice, håller på med massa religioner oså. Sen fick vi reda på provet & en övningsuppgift. Fick VG- på provet, blev kalasglad sen OK & ingen kommentar på övningen. Suveränt ju. Hehe. Sen hade vi MAKT, men hade rast i en timme. Så vi svepte in oss i en film på HP-instutionen & där fick vi oss en kopp kaffe&te. Det var nice, när vi satt där så fick vi reda på provet vi gjorde igår... ni vet det där som jag inte hade pluggat på : ( FICK MVG : D : D fatta om jag blev paff & GLAD eller : D var den enda i klassen som fick det. Gosh. Im so fucking proud ^^ det går bra nu. Jävligt bra så här innan lovet & allt. Love it.
På MAKTen så målade vi bara : ) skitkul. Haha. Vi skulle fixa en informationsskylt till Öppethus. Så vi gick ner själva i bildsalen & målade. Blev kalas ju. Hehe. Sen direkt när jag kom till Emmaboda så gick jag till Fenix. Sen åkte Jonathan & jag till mormor&morfar & åt mat : ) det var fett nice. hehe. Sen skjutade Jonathan ner mig till stationen så jag kunde cykla hem : ) nu spelar jag mitt efterlängtade Café World. Lite hade dött : ( synd. Men jag ska bygga upp att! Hehe. har också fått 3nya grannar, woho! & just det, Pappas benmärgs prov gick SKITBRA också : D är så jäkla stolt. YES. hihi. kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar