onsdag 14 oktober 2009

Sover hos gos

'Assåå, idag har vatt en sån där tråkig lång dag : ( vaknade med huvudvärk & ville inte stiga upp. Sen började gäspandet, hållre fortfarande på : O hur kan man gäspa konstant i 10 timmar, crazy. Planerade i alla fall en jävla massa på MAKT & sen var det håltimme i typ 3timmar, suck! Film på svenskan & massa rolig politik på samhäll : ) ägde sönder med Anna & Anki : ) det är nice! Var hemma för en timme sen, trodde jag skulle dö när jag cyklade hem. Det var motvind, jag blev varm men va samtidigt kall, de hade rivt upp cykelvägen i skogen så det var massa lösgrus, jag fick ett äppel i huvudet. Så jävla gutt, not..
Ska packa nu, får inte sova hemma i natt... kul. Heh, ne men nån snubbe från Finland ska komma. Fast nu verkar det som om jag får sova hemma. Fast det ska jag inte göra : D haha. Så packning står på schemat, sen ska jag cykla till mitt gos & sova där : ) imorgon är det ju jobb igen. Usch så snabbt veckorna går helt plötsligt då. Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar