söndag 18 oktober 2009

Tv-kväll

Nu är bullarna klara & dom blev skitgoda : D mmmmh!
Tar ju förstås en jävla tid att baka bullar, men fasen så gott det blir asså! hehe. Nu har jag målat naglarna, dom är jättefina. Ser ut som när man va liten. Massa glitter. Haha. Så lite fail kanske det blev i alla fall. Ah, anyway nu är det TV som gäller. One Tree Hill & GOSSIP GIRL : D don't you love it? Well, I do! Woho. & efter så är det Vem kan slå Filip & Fredrik. Bra kväll asså (y) Måste bara hinna duscha & plugga!? ojfan, va bra. Satan jag har glömt bort att vi har prov imorgon & jag har inte pluggat. Shit, ah det får jag försöka klämma in i pauserna! Nehe, nu börjar det! Ska ta mig en bullle & lite saft. Kisses and hugs
Mamma & degen

Kavla ut & smöra, sockra & kanel/kardemumma
Lägga i degen i formar, pensla & sockra lite också
Bullarna är på G.

Done! Dom ser sjukt goda ut ; ) ellerhur. Love glasyren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar