onsdag 7 oktober 2009

Tåg

Skoldagen idag var bara chill, var i Nybro vid hlv 11 typ, sen gick vi & köpte frukt sen gick vi mot skolan. Spelade kort & chillade & sen vid 13 blev de svenska, hade redovisning som gick hyffsat bra. Anna blev väldigt nervös så jag tappade bort mig helt när jag fick se hennes papper skaka. Det var lite fail, hah! Men sen så blev det samhäll, mest flabb tycker jag! Slutade tidigare sen tänkte vi hinna med 15 tåget, som vi trodde gick 15.25 så vi satte oss i Jockes bil & snabbt ner till stationen. Tåget hade inte kommit & klockan var typ 23 över. Sen visade det sig att tåget egentligen går 15:17, men att det var försenat till 27. Så jävla gutt : )
Älskar att komma hem tidigare! Hehe, nu har jag suttit & kollat runt lite på födelsedagspresenter oså! Ska nog sova är så sjukt trött, plus att huvudvärken inte släpper. Blir så lack.


Ni har säkert sett massa bloggare ha såna här! Men jag är helt fast, ett sånt ska jag bara ha (fast mitt namn då) så sjukt snyggt. Men då ska jag ha de 18karat guldpläterade! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar