tisdag 13 oktober 2009

Flickan som lekte med elden

Nu är jag hemkommen från bion : ) Filmen vad djävulskt bra faktiskt. Hehe. Mycket spännande, men jag ska inte säga mer! hehe, men den va sjukt bra i alla fall. Bättre än första faktiskt. Men snackset jag hade var gott ; ) minimorötter, rostade pumpafrön & småtomater. MUMS.
Fast innan det började (20min) så var mamma & jag de enda där, lite pinsamt. Men sen kom det typ 8pers. Haha. Precis innan filmen ska börja som ringer Anna.. roligt. Haha. Pinsamt som fan, samma ringsignal som jag har kom sen i filmen. Lite mysko. Blev lite nervös. Haha. Trodde det var min. Anyway, nu kollar jag på Desperate Housewifes, ska snart hoppa in i duschen & sen sova i min gosiga säng! Kisses and hugs.

Tomt i salongen 20min innan filmen började : O
Lite av mina godsaker, Rostade pumpafrön & MER Hallon/passionsfrukt

5/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar