lördag 10 oktober 2009

Your blood is on my hands

Dagens inköp! Riktiga kap! Loooove!

Skoooooornaaaa! Åh vad glad jag blev. Det första jag såg när jag kom in i butiken var ett par 38or. Love it! Bara 299:-

Klänning på Monki, kom på att Emilia har en exakt likadan. Fick lite panik. Men jag hoppas att det är okej, för den är urskön! 400:-

Världens gosigaste vinterjacka. Första blicken var det faktiskt, första sportaffären & ynka 600:-
Den är snyggare i verkligheten & på! Hehe, svårt att fixa ett normalt kort.

Ny liten kalender till skolan 09/10 typ 35:- var halva priset : )
Sen en stoooor lila blomma som är en ring : ) 39:-
Massvis med silvriga armband, 18st faktiskt. BARA 39:-
fan vad jag älskade denna shoppingdag : D
Mamma haha! Åt på sushi, mmh! så sjukt gott äre! Soppan (y)

1 kommentar: