måndag 19 oktober 2009

Happyhappy

Hihi. Snart måste jag verkligen SLUTA spela Café World. Haha. Jag kommer ju inte ur det : ( & samtidigt så vill jag inte sabba mitt café, vore ju ganska synd. Men ah, pappsen ringde innan : ) happy. Han & mamma hade varit ute & käkat på nån brat restaurang, så mamma hade tagit en fin toast & ett glas champangen|: blir ju inte ens avundjuk. Lol. Men han sa också att det blir 2 resor för oss imorn en snar framtid : ) Göteborg & Stockholm : D blev superglad. Jag behöver verkligen komma iväg. Love it. Kanske tar med mig Dosisen på ena resan ; ) eller Anki, eller någon. Vi får se : D men det hade varit fett kul att åka med någon i alla fall. Hehe. Nu är jag suuuuuperglad : D ska spela ett tag till & sen kanske se The Vampire Diaries. Nattis på er. Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar