fredag 2 oktober 2009

Party or not?

Jaha, nu tar jag dagens inlägg när jag ändå är på gång : )
Blev jobb, väldigt nice jobb idag! Det gillars. Gick & frontade lite på morgonen & sen putsade vi alla rutor på kyldiskar & sånt, sen blev det kassan lite & så : ) efter lunch blev det till att packa upp varor samt äta tårta ; ) fett nice (y) Sen gick det väldigt snabbt. Kom hem för lite mindre än en timme sen. Ganska skönt, får se om jag drar på fest eller inte. Är sugen, men ändå inte : ) Vet inte än. För det är en förfest eftersom Juffie fyller 18år idag : D GRATTIS! Så hela gänget ska dra till Karlskrona & festa, & eftersom jag inte är 18 år än............... Hehe. Men förfest är ju oftast roligast så varför inte! Haha. Är ju trots allt sugen på att festa. Men i så fall måste jag börja fixa mig typ nu (a) Hehe. Men vi får se! Pussis


Tv-tåååårta

Glad jobbakompis äter tårta.. lol

Glad jobbakompis pratar i tele.... lol

GRATTIS JUFFIE PÅ 18-ÅRS DAGEN : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar