fredag 30 oktober 2009

Bad day

Lite dålig uppdatering, jag vet. Men har vatt arg sisådär halva dagen. Blev väckt. 3gånger. 1a av att grannen sågar ved, högt. 2a min bror går in i mitt rum & rotar efter plattången. 3e min far säger att det är dags att gå upp. Klockan 11 : O trodde jag skulle dö. Var sjukt trött. Kan inte folk respektera att jag har lov, på lov ska man sova. Ja jag ska det i alla fall. Men ah. Har duschat lite & så nu, skönt. Ska nog dra till Diana senare & kolla in hennes lägenhet : ) värst vad alla flyttar & har sig nu. Jag tror inte att jag vill inse att jag & omgivningen börjar bli gamla. Usch.
Anyway, kanske Diana & sen kolla damturneringen i sporthallen. Vi får se hur kvällen artar sig. Nu ska jag slappa lite samt klä på mig. Ha en dra fredag. Uppdaterar kanske ikväll, kanske. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar